Subject: Heimtali küla ühisveevarustuse ja -kanalisatsioonitorustiku projekteerimine - teede projekt
From: Veiko Pärlin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Ruth Koppel" <[email-masked]>, "Indrek Salis" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 14:01:50 +0300

Tere!

Saadan Teile kooskõlastamiseks Heimtali küla ühisveevarustuse- 
ja -kanalisatsiooniprojekti teede projekti osa.
Transpordiametis on teemaga kursis Arvo Veltri.

Riigiteede katendite taastamise lepingu palume sõlmida Osaühinguga Ramsi VK, 
kontaktisik: Steve Võsu, tel 527 0874, e-post: [email-masked]

Kui on täiendavaid küsimusi, siis võtke minuga ühendust.

Parimate koostöösoovidega,

VEIKO PÄRLIN
➤   Hankejuht

➤   mob: +372 528 1895

➤   @: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

➤   Mustamäe tee 50, 10621, Tallinn

➤   www.schottli.ee <https://schottli.ee/>

NB! Eelistame saada arveid e-arve vormingus. Kui e-arve saatmine ei ole 
võimalik, palume saata arve e-posti aadressile [email-masked] ning lisada 
koopiana vastava teenuse tellija e-posti aadressile.
Vastasel juhul ei saa me garanteerida arve õigeaegset menetlemist ja 
tähtaegset tasumist.

Notice: Our preferred method of receiving invoices is as structured 
e-invoices. If this is not possible, please send the invoice to 
[email-masked] and kindly include the responsible service requester in 
copy (CC).
Otherwise, we cannot guarantee timely processing and payment of the invoice.